Brändin johtaminen -koulutus


Johdanto koulutukseen ja brändiajatteluun 21.8.2025 klo 9-15, lähikoulutus
Brändäyksen perusteet, brändipääoma, ostokäyttäytymisen muutos, tulevaisuuden kuluttaminen, asiakasymmärrys ja asiakasprofilointi

Brändin kehittämisen prosessi, osa 1 ja 2 11.9.2025 ja 25.9.2025 klo 9-12, etäkoulutus
Brändin strateginen kehittäminen, suunnitteluprosessin läpivienti, sidosryhmät osana brändin kehittämistä ja prosessijohtajuus

Brändijohtajuus -työkalut ja ammatillinen itsevarmuus 28.10.2025 klo 9-16, lähikoulutus
Vahvan brändin mittarit, merkityksellisyys ja selkeä visio brändijohtajuuden perustana ja ajatusjohtajuus

Monikanavaisuus ja phygital-asiakaskokemus 11.11.2025 klo 9-12, etäkoulutus
Markkinoinnin kanavat ja roolit, asiakas kaiken keskiössä ja kanavakohtainen viestinnän suunnittelu

Kuinka luoda vaikuttavia markkinointikonsepteja? 2.12.2025 klo 9-16, lähikoulutus
Ostokäyttäytymiseen vaikuttaminen neurotieteen ja mielihaluverkoston aktivoinnin keinoin ja EAST (Easy, Attractive, Social, Timely) -framework

Koulutuksen päätös ja konseptien esittelyt 22.1.2026 klo 9-15, lähikoulutus/etäkoulutus
Koulutuksen aikana valmisteltujen kehitysprojektien esittelyt, palaute ja reflektointi

Perustiedot

Tutkinnon osa: Brändin kehittäminen (liiketoiminnan erikoisammattitutkinnosta)

Toteutus: Sisältää etä- ja lähikoulutusta

Laajuus ja kesto: Suunniteltu kesto on noin 6 kuukautta ja laajuus 60 osaamispistettä

Osallistumismaksu: 150€ oppisopimuksella, 450€ ilman oppisopimusta

Koulutus työn ohessa

Hae koulutukseen

Minttu Kilpinen

koulutusjohtaja, Mercuria Pro

040 733 7493 minttu.kilpinen@mercuria.fi
Tietosuoja(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.