Saija Pitkänen
koulutusasiantuntija
050 346 6202 saija.pitkanen@mercuria.fiTekoäly mullistaa markkinointia, ja sen tehokas hyödyntäminen tuo kilpailuetua sekä markkinoinnin ammattilaisille että yrityksille. Tekoälypainotteisessa markkinointikoulutuksessa perehdytään monipuolisesti tekoälyn käyttöön markkinoinnin eri osa-alueilla – markkinoinnin suunnittelusta ja sisällöntuotannosta visuaaliseen suunnitteluun sekä tulosten analysointiin tekoälyn avulla.
Osallistumalla koulutukseen opit hyödyntämään tekoälyä markkinoinnin eri vaiheissa sekä kehität taitoja, joilla tehostat markkinointia ja säästät aikaa. Käytännönläheinen lähestymistapa varmistaa, että et ainoastaan ymmärrä tekoälyn mahdollisuuksia, vaan osaat myös soveltaa niitä tehokkaasti omassa työssäsi.
Koulutus sopii erinomaisesti kaikille markkinoinnin parissa työskenteleville sekä yrittäjille, jotka ovat kiinnostuneita oppia hyödyntämään tekoälyä markkinointityössä tai oman yrityksen markkinoinnissa. Koulutus ei edellytä aikaisempaa osaamista tekoälyn käytöstä.
23.4.2025 klo 9-16, lähikoulutus
Orientaatio ja tekoälyn perusteet
22.5.2025 klo 9-16, etäkoulutus
Markkinoinnin suunnittelu tekoälyä hyödyntäen
19.8.2025 klo 9-16, etäkoulutus
Tekoäly markkinoinnin sisällöntuotannossa
30.9.2025 klo 9-16, lähikoulutus
Visuaalisuus tekoälyä hyödyntäen
+ Itseopiskeltava videoaineisto (elokuu-lokakuu)
Tekoälyn käyttö markkinoinnin tulosten analysoimisessa
Tutkinnon osa: Markkinointiviestinnän toimeksianto
Toteutus: Sisältää etä- ja lähikoulutusta koulutusohjelman mukaisesti. Lähikoulutus järjestetään AJK-Jatkokoulutuksen tiloissa Helsingissä.
Laajuus ja kesto: Suunniteltu kesto on noin 6 kuukautta ja laajuus 60 osaamispistettä
Osallistumismaksu: 150€
Koulutus toteutetaan oppisopimuksella, joka mahdollistaa työn ja opiskelun joustavan yhdistämisen.
Seuraava aloitus: 23.4.2025
Hakeutuminen: Täytä hakemus verkossa. Otamme yhteyttä sinuun kun hakemuksesi on käsitelty.
Tiiminvetäjä, Verkkopalvelut, KTM
Jesse Bäck on kokenut verkkoteknologian asiantuntija, jolla on yli vuosikymmenen kokemus web-kehityksen ja digitaalisen markkinoinnin alueilta.
Aava & Bangilla hän johtaa verkkopalvelutiimiä, joka hyödyntää aktiivisesti tekoälyä ohjelmoinnissa, datan analysoinnissa ja käyttökokemuksen optimoinnissa.
Lisäksi Jesse on intohimoinen generatiivisen tekoälyn seuraaja, tutkija ja soveltaja, jossa ammatillinen kiinnostus ja henkilökohtainen harrastus yhtyvät.
Strategi, Digitaaliset palvelut, KTM
Eveliina Vähä-Ruka on työskennellyt viimeiset 10 vuotta markkinointi- ja IT-alan konsulttina ja nähnyt urallaan monen uuden teknologian tuomat hyödyt sekä haitat.
Hän hyödyntää ja kouluttaa tekoälyä omassa työssään päivittäin ja seuraa aktiivisesti tekoälykehitykseen liittyvää uutisointia. Hän toimii myös Aava & Bangin tekoälytyöryhmän puheenjohtajana.
Strategi, Digitaaliset palvelut, Merkonomi
Jouni Sutisella on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin alalta, jonka aikana hän toiminut luovassa työssä laajasti niin perinteisen median kuin digitaalisen median parissa.
Tämän hetken vastuualue on myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ja sitä tukevien teknologioiden parissa sekä B2B ja B2C digimarkkinoinnin suunnittelussa.
Ehkä kouluttautuminen ei juuri nyt sovi suunnitelmiisi ja tarvitset aikaa pohtiaksesi vaihtoehtojasi.
Jätä meille sähköpostiosoitteesi, niin pidämme sinut ajan tasalla koulutusmahdollisuuksistamme ja jatkuvan oppimisen aiheista. Lähetämme koulutuskirjeitä noin 2 kertaa vuodessa.
Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia.